Livrare si plata

Livrare

Termenul de livrare este afisat in dreptul fiecarui produs, calculat de la data preluarii comenzii dumneavoastra. Acest termen poate fi modificat din motive independente de vointa noastra.

Livrarea se efectueaza cu operatorul FAN COURIER, la adresa specificata de client. Preturile produselor noastre includ transportul perceput de operator, pentru toate localitatile din tara unde nu se percep taxe pentru kilometri suplimentari.

Puteti consulta lista acestor localitati la link-ul:

https://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2016/08/locatiiFAN.pdf

Daca doriti livrare in localitati unde se percep taxe pentru kilometri suplimentari, va rugam sa ne contactati pentru a stabili cat va costa transportul in plus. Firma noastra are un contract de transport cu acest operator si avem tarife preferentiale.


In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, va rugam sa introduceti in casuta de observatii aceste lucruri inainte de finalizarea comenzii.

Pentru mobila realizata la comanda, termenul de livrare se poate prelungi pana la 6 saptamani (30 de zile lucratoare).

Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei curierului si vom fi instiintati in termen de 24 ore de la primirea coletului. Noi avem experienta indelungata in transportul mobilei din lemn masiv si in ambalarea foarte sigura a produselor pentru transport.

Clientul are obligatia de a asigura posibilitatea de stationare a masinii cat mai aproape de calea de acces in imobil si respectiv accesul transportatorului la scari sau lift.

Transportatorul nu poate fi obligat sa transporte marfa daca buna desfasurare a activitatii nu este posibila (spatii de manevra inguste, scari interioare inguste, distante mari intre locul de parcare si locul de livrare, etc.) sau daca integritatea corporala le este pusa in pericol (cladiri in constructie, scari sau terase fara balustrada, pasarele, etc.).

Clientii au obligatia sa se asigure ca produsele incap pe usile de acces si in locul unde vor fi pozitionate.

MONTAJ

Firma noastra asigura montajul doar pentru produsele transportate cu mijloacele auto proprii, pentru comenzi mai mari, de peste 10.000 de lei. Pretul montajului se stabileste in functie de numarul de ore petrecute de angajatii nostri in procesul efectiv de montaj si de costuri suplimentare precum diurna, cazare, etc. pentru lucrari la distanta mare. Este necesar ca spatiul de montaj sa fie eliberat inaintea sosirii echipajului. In cazul in care solicitati suspendarea corpurilor pe perete va rugam sa ne informati cu privire la structura peretelui. Corpurile suspendate nu se monteaza pe rigips. Nu ne asumam raspunderea pentru rezistenta peretilor. Echipa de montaj nu poate interveni asupra configuratiei initiale convenite a pieselor de mobilier. In cazul in care livrarea sau montajul mobilierului nu se pot finaliza din cauze imputabile clientului (spatiul unde se monteaza produsele nu este eliberat, clientul nu este gasit acasa, etc.), clientul va trebui sa suporte costurile noului transport, fara a mai beneficia de gratuitate, achitand in plus si o taxa de penalizare de 50 lei, livrarea urmand sa fie reprogramata in functie de disponibilitati.

Nu ne asumam responsabilitatea pentru nefinalizarea montajului la domiciliul cumparatorului, din motive care nu ne sunt imputabile, cum ar fi, dar fara a se limita la: probleme de spatiu (holuri de bloc sau apartament de dimensiuni reduse, usi de acces inguste, scari interioare inguste, lipsa spatiului de manevra, sau cand spatiul nu a fost bine calculat pentru ca produsul sa aiba loc, etc.).

Pentru a asigura o livrare eficienta va rugam sa ne furnizati urmatoarele informatii:

· Persoana de contact si numarul de telefon al acesteia;

· Adresa exacta de livrare;

· Etajul (nivelul) la care se face livrarea.

Va rugam sa va asigurati ca este cineva la domiciliu in data stabilita.

MODALITĂȚI DE PLATĂ

Ca si modalitati de plata standard va oferim plata la livrare prin ramburs si plata prin ordin de plata (transfer bancar). Daca doriti sa platiti cu cardul, acest lucru este posibil la operatorul FAN COURIER, la livrarea produselor.

Daca valoarea comenzii depaseste 2000 de roni, solicitam ca 20% din valoarea comenzii sa fie platita in avans prin ordin de plata / internet banking. Contul firmei noastre este RO73INGB0032000042598911, deschis la ING Bank, AG. Targu-Jiu, cont in lei. Acest lucru va fi mentionat si pe factura proforma. Restul se poate plati la livrare, ramburs, sau tot prin ordin de plata, inaintea efectuarii livrarii.

In cazul articolelor executate la comanda, conform specificatiilor clientului, solicitam in avans o plata de 20% din valoarea produselor, realizata prin ordin de plata/ internet banking, indiferent de valoarea comenzii. Restul se poate plati la livrare, ramburs, sau tot prin ordin de plata inaintea efectuarii livrarii.

Daca solicitati si montaj, in cazul unei comenzi de peste 10.000 de roni, solicitam plata integrala a facturii inainte de efectuarea transportului.